czwartek, 2 maja 2013

Prolog

-Wyjedź ze mną.- szepnął wodząc kciukiem po moim policzku. 
Gwałtownie wciągnęłam powietrze. Nie mogłam uwierzyć w to co usłyszałam.
-C-co?- byłam całkowicie oniemiała.
-Wyjedź ze mną. Tak po prostu. 
Odsunęłam się i pokręciłam głową.
-Nie możemy.- zaprotestowałam. 
-Dlaczego?
- Przecież... nie możesz zostawić tutaj wszystkiego. Nie możesz wyjechać tylko ze względu na mnie.
-Czyli czego? Jeszcze nie zorientowałaś się, że nie mam tu nic?- zapytał ironicznie.
Swoimi zimnymi dłońmi kreślił kółka na moim dekolcie. 
-Oni... będą nas szukać. Przecież wiesz, że od nich nie można po prostu odejść. Wiesz, że...
Przerwał mi delikatnym pocałunkiem. 
-My dwoje...- szepnął- my dwoje damy sobie radę ze wszystkim.
----------------------------------------------------
Pewnego zimnego i deszczowego wieczoru przyszedł mi pomysł na nową historię. Tak bardzo mnie oczarowała, że zaczęłam wymyślać coraz więcej wątków, coraz więcej szczegółów. Mam nadzieje, że zdołam wam ją przedstawić taką jaka piekna jest w mojej głowie. Byłabym bardzo wdzięczna gdybyście zostawili po sobie ślad czyli opinie w komentarzu. Bardzo ważne jest dla mnie to co myślicie o tym co piszę więc bardzo o to proszę. Jeżeli chodzi o informowanie to gdyby ktoś zechciał mogę go informować o nowych rozdziałach poprzez twittera. Wystarczy zostawić swój login. Pewnie narobiłam pełno błędów, za co przepraszam. Nie wiem kiedy pojawi się nowy rozdział, chce go napisać jak najlepiej więc pewnie trochę czasu to zajmię. Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do dalszego czytania. 

20 komentarzy:

  1. zaciekawił mnie prolog, czekam na 1 rozdział :) mogłabyś poinformować mnie, gdy się pojawi? mój nick to @ajlof1D.

    +zapraszam do siebie: http://przeciez-zawsze-moze-byc-gorzej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zaczyna, będę czytać. Mogłabyś informować? @dajmibit

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiada. Informuj mnie: @darlinbiebrauhl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Omomomommm ciekawie zapowiada się <3 Będę tutaj wpadać <33 Dawaj rozdział 1 (błagam szybko) @ImWildBelieber

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie się zapowiada ;) @babybieberauhl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się zapowiada czekam na 1 rozdział : ) Możesz informować mnie o NN na TT @IgrzyskaSmierci

    OdpowiedzUsuń
  7. ssuper.:) @itspattys czekam na 1.;D

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się :) zapowiada się mega ciekawie :* czekam. informuj mnie jeśli możesz ;) @swaggyjusteen

    OdpowiedzUsuń
  9. no zapowiada się ciekawie, czekam na 1 rozdział :)

    @aania46

    OdpowiedzUsuń
  10. zapowiada się całkiem nieźle, możesz mnie informować? mój twitter - @dajtymbarka

    OdpowiedzUsuń
  11. następny następny następny proszeeee! *.* mnie na TT już masz :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy prolog. Zachwycił mnie.
    Jest taki tajemniczy, aż chce się poznać tą historię.
    Mój tt: @mika156 - proszę o informowanie! xx
    Oraz zapraszam do siebie: http://you-think-you-can.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. O.O To jest dopiero początek a proszę jaki ciekawy :) Od razu wciąga, ja już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :) Wszystko tajemnicze ale wspaniałe i na pewno będę dalej czytać :)
    Jeśli byś mogła to informuj o NN mój tt to - @Klaudusiaaczek

    I tak przy okazji zapraszam do siebie :) http://similarstoryoftwoworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjny! przyznam szczerze, ze mnie mocno zaciekawil, prosze, informuj mnie o nowych rozdzialach @xmagkko :))

    OdpowiedzUsuń
  15. zapowiada się dość tajemniczo... czekam na rozwój wydarzeń.
    możesz informowac mnie o nn? @ItsJoasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się naprawdę ciekawie *-*
    Naprawdę wciąga ;)
    Proszę informuj mnie @Martine2027
    + wyłącz weryfikacje obrazkową przy dodawaniu komentarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sam prolog daje do myślenia. Nie mogę się doczekać rozdziałów.Chciałabym tak pisać,ale ne umiem.
    Informuj @ComMusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Prolog jest genialny teraz tylko czekać na dalszą część! :)
    Zapraszam do siebie :) http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/
    ~~@TheBiebsSwag1

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na rozdział :) / monsterswagie

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się ;) mozesz mnie informowac ? @carolynbelieber

    OdpowiedzUsuń